Politica de Retur
Returnarea produselor
1. Despre Politica de retur
Prevederile din prezenta “Politica de retur” se aplica tuturor Produselor achizitionate prin intermediul Site-ului.
Prezenta Politica de retur, impreuna cu Termenii si Conditiile din care face parte, reprezinta clauzele Contractului incheiat intre Cumparator si X7Seven LED SRL, clauze care sunt acceptate in momentul in care sunt achizitionate Produsele.
2. Returnarea Produselor
In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul X7SEVEN LED SRL, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de X7SEVEN LED SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
3 Returnarea Produselor sigilate in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii
Returnarea Produselor si rambursarea contravalorii acestora sau inlocuirea Produselor se poate realiza doar daca se respecta urmatoarele conditii:
a. in cazul in care Cumparatorul s-a razgandit cu privire la Produsele achizitionate
• Produsele se afla in ambalajul lor original si nu au fost desigilate;
• Produsele sunt in aceeasi stare in care au fost livrate si insotite de accesoriile/cadourile cu care au fost livrate;
• Produsele nu prezinta urme de lovituri sau defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea in conditii necorespunzatoare
b. in cazul in care Vanzatorul a trimis alte produse decat cele comandate de catre Client
• Produsele se afla in ambalajul lor original si nu au fost desigilate;
• Produsele sunt in aceeasi stare in care au fost livrate si insotite de accesoriile/cadourile cu care au fost livrate;
• Produsele nu prezinta urme de lovituri sau defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea in conditii necorespunzatoare;
4 Returnarea Produselor livrate cu defect de fabricatie / incompatibile in termen de 48h de la data livrarii
a. Defectele de fabricatie se refera la Produsele primite cu defecte: nefunctionale, partial functionale, componente defecte/arse, etc. Toate produsele sunt verificate inainte de livrare din punct de vedere al calitatii si conformitatii. Totusi, in cazul in care sunt sesizate defecte majore de fabricatie, Clientul este rugat sa anunte Vanzatorul in cel mai scurt timp si implicit sa returneze produsele in termenul specificat. In aceasta situatie, Cumparatorul poate opta pentru fie pentru inlocuirea Produselor, fie pentru restituirea contravalorii lor.
b. Incompatibilitatea face referire la nefunctionarea partiala sau totala a Produselor (genereaza erori, nu pot fi montate din cauza dimensiunii prea mari, etc.) cauzata de diferentele dintre Produsele achizitonate si caracteristicile autovehiculelor.
4. Costul de transport
In cazul in care se efectueaza un retur de catre Client, costurile de transport vor fi suportate, in functie de caz:
• de catre Client, in situatia descrise la capitolul 3a
• de catre X7Seven LED SRL, in situatia descrisa la capitolul 4a, 4b, 3b
5. Rambursarea banilor
In cazul rambursarii contravalorii produselor, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care Vanzatorul a fost informat despre decizia de retur si primirea Produsului/Produselor retur.
Restituirea contravalorii Produselor se va face prin transfer bancar in contul specificat de catre Client (informatii necesare: Nume titular cont, nume banca, cont IBAN);